Multiplayer-fenomeen Rocket League is langzamerhand op elk denkbaar platform te vinden, behalve op die van Nintendo. Afgelopen maart gaf ontwikkelaar Psyonix echter aan een Nintendo Switch-port van de game te overwegen. En nu blijkt die er ook daadwerkelijk te komen.
In de openingsvideo van Nintendo's E3-stream zien we de game namelijk draaien op de handheld-console-hybride van Nintendo, met vier vrienden die de game in local multiplayer spelen. Is dit de geboorte van een nieuwe banksensatie?






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie