De cijfers van de Open Beta zijn niet voor de poes. In totaal is er in een paar dagen voor 61,5 miljoen uur gespeeld. Er zijn meer dan 29 miljard monsters gedood en 2,6 miljoen Beta Wolf Packs verdiend.
Ook is er uitgebreid feedback gegeven door de gamers. Hier is een lijst van wat de ontwikkelaars gaan doen met deze feedback voor de release in juni.
- Cellars belonen nu consequent een kist bij voltooiing en de kans op een Dungeon Event is toegenomen.
- Alle character classes hebben aanpassingen gekregen aan verschillende vaardigheden.
- Meerdere dungeons zijn in alle zones geoptimaliseerd om de behoefte aan backtracking te minimaliseren. Dungeon Events hebben nu ook een verhoogde kans om te spawnen.
- Bazen zoals T'chort, Malnok, Vhenard en anderen zijn opnieuw geëvalueerd voor de moeilijkheidsgraad van melee personages, wat resulteerde in veranderingen in aanvallen en gevechtsmechanismen. De Butcher werd ook opnieuw geëvalueerd op moeilijkheidsgraad en zal een grotere uitdaging vormen in World Tiers III en IV.
- Er zijn verschillende quality-of-life fixes doorgevoerd, en alle klassen hebben nu toegang tot vaardigheden om mensenmassa's onder controle te houden, met de juiste cooldowns.
- Er zijn verschillende problemen met de UI opgelost, waaronder de chat die nu aan de linkerkant van het scherm wordt weergegeven en het schreefloze lettertype dat wordt vervangen door een nieuw schreeflettertype.
- Meer details zijn te vinden in een blog die door de developers is gepubliceerd.
De game begint met een cinamatic trailer die