Aan games waarin de Aarde ten onder gaat, hebben we vandaag de dag geen tekort. RAGE, Fallout, The Last of Us en Resident Evil zijn immers slechts een kleine greep uit de berg met voorbeelden. Drifting Lands pakt het echter anders aan.
In deze game barst de Aarde namelijk letterlijk uit elkaar, waardoor de mensheid strandt op rondvliegende stukken van de planeet. Weers als we zijn geven we echter niet op en herrijzen we uit het as. Helaas zit de nieuwe robotbevolking echter niet op ons te wachten.








Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie