Op het laatste moment werd deze speech afgeblazen, vanwege wat men zelf tijdproblemen noemde. Dus er kon enkel geraden worden naar wat er eigenlijk getoond zou worden. Een van de dingen lijkt echter FSR 4.0 te zijn, de nieuwe versie van AMD zijn upscale AI, vergelijkbaar met NVIDIA's DLSS.
Degene die dit rapporteert, is het doorgaans zeer kundige Digital Foundry. Niet omdat zij een exclusief kijkje achter de scherm kregen, maar omdat men blijkbaar niet genoeg tijd had om hun fysieke projecten allemaal nog aan te passen, waardoor een stuk van de stand een onderzoeksproject toonde met Ratchet & Clank: Rift Apart op twee schermen. Op de ene zie je de game met FSR 3.1, terwijl de ander beduidend beter oogt. En daar te zien is dat deze draait op nieuwe hardware van AMD, kan enkel worden aangenomen dat dit een preview zou moeten zijn van wat FSR 4.0 kan.
Daar dit geen formele preview van de technologie is, is de video van Digital Foundry ook heel anders dan gewend. De beelden zijn met een camera opgenomen en geven daardoor een vertekend beeld. Je zult het dus vooral moet hebben van de twee heren die vertellen erover.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie