En dat zullen vast ook meerdere mensen gedacht hebben. In een recent interview van IGN US werd Junya Ishizaki (Regisseur van de game) hierover aan de tand gevoeld: "Het eenvoudige antwoord is dat dit simpelweg iets is dat tijdens de ontwikkeling als een twee-speleroptie over het hoofd is gezien, en daar hebben we enorm veel spijt van. Zoals we eerder zeiden, was het de bedoeling om er een multiplayer coöperatieve game van te maken voor drie spelers, uitgebalanceerd voor drie spelers. Dat was dus de hoofdfocus en ligt ten grondslag aan Nightreign."
In hetzelfde interview zegt Ishizaki ook dat ze rekening hebben gehouden met het feit dat gamers ook solo willen kunnen spelen en dat ze door die inspanningen het duo-aspect over het hoofd hebben gezien en enigszins hebben verwaarloosd. Gelukkig geeft Ishizaki ook aan dat er na de launch zeker over nagedacht en naar gekeken gaat worden.
Dit betekent niet dat de game niet speelbaar is als duo; zoals gezegd krijg je dus een willekeurige derde speler erbij. De game is echter geoptimaliseerd voor solo en trio gezien de items die je als zodanig kunt vinden en ontvangen.
Desalniettemin kijken veel spelers uit naar deze nieuwe Elden Ring die dus op 30 mei 2025 verschijnt voor de PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One en Xbox Series X|S.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie