Dynamight Studios is al enige tijd druk bezig met de ontwikkeling van hun opkomende MMORPG: Fractured Online. Op 25 februari hebben ze een bericht gepubliceerd, waar uitgelegd wordt hoe de game om zal gaan met het PvP-onderdeel van de game.
In deze unieke en complexe MMORPG wordt jouw personage getekend door de ervaringen die je in de game opdoet. Er zijn drie manieren hoe jij in de wereld kan worden gezien: Evil, Neutral en Good. Dit wordt bijgehouden door het Karma-systeem van het spel, dat de spelers’ acties beoordeelt aan de hand van de omgeving, hoe je met andere spelers omgaat, welke goden je aanbidt en meer. Het ras dat je kiest en de planeet waar je start, bepaalt hoe je zal worden gezien in de spelwereld.
Iedereen begint als Neutral en aan de hand daarvan kun je Good of Evil worden, afhankelijk van de hoeveelheid Karma die je verzamelt. Spelers die Evil worden, kunnen alles en iedereen aanvallen die in de weg loopt, maar moeten altijd op hun hoede blijven. Spelers die Good of Neutral zijn, kunnen op ieder moment de spelers die Evil zijn aanvallen en krijgen dan ook Good Karma als ze dit doen. Zo zal er een dynamiek in de spelwereld ontstaan, waarbij Good altijd in strijd is met Evil.
Voor meer informatie over Fractured Online kun je gaan naar deze website.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie
Reacties laden...