Vecht in vocht met Journey to Moonray

Nu technologie steeds beter wordt, hoor je steeds ingewikkeldere termen voorbijkomen in promopraatjes over videogames. Maar waar ray tracing en FPS langzamerhand algemeen bekende termen zijn, zijn fluid physics een heel ander verhaal.

Journey to Moonray, een shoot 'em up die als een prequel zal dienen voor Soulslike Moonray, draait echter volledig om deze technologie. In veertig levels zullen spelers door ruim zevenhonderd fluid shaders een telkens veranderende ervaring krijgen terwijl ze zich al schietend een weg banen door vijanden, kogels en boss fights. Men belooft hierbij optimaal gebruik te maken van de nieuwste GPU-technologie, wat een ambitieuze belofte kan worden genoemd voor een kleine studio.

Omdat hun ambities groots zijn, zal Journey to Moonray eerst lanceren in Early Access, zodat men feedback kan verzamelen en de game kan verbeteren, evenals extra bazen, shaders, modi, co-op en console-versies kan toevoegen. De planning is dat deze launch in het vierde kwartaal van dit jaar zal plaatsvinden en zal dan behalve veertig levels vier modi bevatten: Deadline (haal een zo hoog mogelijk score in een vaste tijd), Survival, Traversel (horde mode) en een Boss rush.

''Journey to Moonray beloont fans van klassieke twin-stick shooter met bekende modi en gameplay terwijl het het grafische geweld naar ongekende hoogtes tilt door alles te gebruiken wat we hebben geleerd gedurende de ontwikkeling van Moonray,'' vertelt Element 115-oprichter Rodrigo Etcheto. ''We hopen dat iedereen die wacht op onze Soulslike zal genieten van dit voorproefje op de visuele pracht en praal.''

 

           
Discord

Hot
Enquête
Veel
26%
Best veel
48%
Weinig
20%
Niets
7%
Totaal aantal stemmen: 46 | 0 reacties
Speel nu

Games Headliner