In Assassin's Creed III zullen de verschillende seizoenen een werkelijke invloed hebben op zowel in-game personages als omgevingen. Dit werdt door Ubisoft bekendgemaakt via een groot artikel over het spel in de laatste uitgave van Game Informer.
Zo zullen de computer gestuurde personages zich in de winter anders kleden en gedragen dan in andere seizoenen. Ook zal de speler in de winter andere routes kunnen nemen omdat er bijvoorbeeld een meer of een rivier bevroren is.
Tevens werdt er in het tijdschrift bekend gemaakt dat zowel de jeugd en adolescentie als de volwassen tijd van hoofdpersonage Connor zal beschreven worden gedurende het spel. De jeugd speelt zich af in een Mohawk-dorp, gelegen in de Frontier, een jungle-achtieg omgeving die anderhalf keer zo groot zou zijn als de complete map in Assassin's Creed: Brotherhood.
Tevens worden nieuwe gameplay-elementen toegevoegt, waar veldslagen een belangrijk deel van uitmaken. De speler neemt deel aan deze veldslagen maar krijgt wel een specifieke taak om het een beetje spannend te houden. Verder werdt er nog wat uitgelicht over de twee grote steden die in het spel beschikbaar zullen zijn; Boston en New York. Opvallend was dat Ubisoft liet weten dat de speler door huizen heen weg zou kunnen vluchten. Dit zou kunnen beteken dat een groter deel van de gebouwen in de spelwereld bezoekbaar zullen worden.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie