Bethesda heeft een nieuwe video uitgebracht waarin ze alle multiplayer-maps bespreken uit de aankomende Doom. De maps zijn uiteenlopend, maar hebben wel gemeen dat ze snelle actie stimuleren door geen enkele ruimte te geven om je te verstoppen of te zitten snipen.
Ook plaatsten ze meer info op de website over terugkomende features die de maps bevatten. In maps zullen spelers kunnen teleporteren, maar kogels en wapens kunnen dat niet. Ook zijn er tonnen die ouderwets exploderen of langzaam damage doen als je de groene smurrie op je krijgt. Andere gevaren zijn radioactief slijm, vuur, plasma, lava en pits of death die de maps omringen. Een volledige lijst van de maps die besproken worden vind je hieronder:
- Excavation. A modest-sized UAC mining outpost. Watch out for the rock grinder!
- Infernal. A mid-sized Hell map with both interior and exterior elements. Lots of platforms and chasms, along with teleporters
- Chasm. This massive map takes you deep below the polar ice caps of Mars. A great place to play Freeze Tag.
- Disposal. This smaller map is the main waste processing facility for the UAC research and residential complexes. Unsurprisingly, it’s full of radioactive slime.
- Helix. This is where they experiment on demons and develop advanced weaponry. Which, naturally, makes it perfect for a quick round of Clan Arena.
- Perdition. Disjointed and sadistic, this ancient arena is populated by the agonized moans of unfortunate souls who have suffered within its realm.
- Sacrilegious. Set within a fracture of Hell, this map offers clear lines of sight. Move fast… or die faster.
- Heatwave. An industrial UAC facility with glistening halls that will soon be slicked with human (and demon) blood.
- Beneath. Before being beamed to Earth, the energies of Hell are harnessed in this symmetrical and cavernous location.





Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie