Blue Brain Games, de ontwikkelaars achter het recent verschenen The House of Tesla, hebben geluisterd naar dergelijke signalen vanuit hun community en hebben aan de hand hiervan een aantal quality of life-verbeteringen aangekondigd, beginnende met het hintsysteem. Enerzijds zullen hints nu sneller verschijnen als het duidelijk is dat een speler geen progressie maakt, maar ook de inhoud van hints zal beter worden. Het taalgebruik wilde nu nog wel eens zorgen voor onduidelijkheid bij spelers, hetgeen natuurlijk het tegenovergestelde is van wat je met een hint wil bereiken.
Een andere manier waarop spelers vast kwamen te zitten, is doordat het niet duidelijk was welke elementen van de spelwereld interactief waren. En met hoe vol sommige ruimtes kunnen zitten, zijn dat wel heel veel dingen om op te klikken. Daarom zullen ze visuele updates implementeren om deze elementen duidelijker te onderscheiden van achtergrondvulling. Kom je er dan zelfs nog niet uit? Dan is hier nog een volledige walkthrough van het eerste hoofdstuk.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie