Dat team heeft gelukkig geluisterd en heeft met de eerste patch voor het spel meerdere problemen aangepakt met de afhandeling van quests, verkeerde dialogen en interacties die niet werken. En dat is slechts het begin, daar de game nog in actieve ontwikkeling is gezien zijn Early Access-status. PARASIGHT roept dan ook iedereen op problemen te blijven melden. In de tussentijd, zijn hier de patch notes:
General Fixes
- Corrected various bugs in quests, dialogues, and interactions
- Fixed environment blocking and collision issues
- Multiple stability and quality-of-life improvements across the game
Gameplay & Balance
- Adjusted combat balance, including weapon damage, skills, and abilities (bug fixes and feedback updates - including Parry)
- Improved enemy reactions, difficulty tuning, and encounter flow
- Refined fusion cooldowns and trap behavior
- Increased player movement and turning speed for smoother control
Progression & Checkpoints
- Added and improved checkpoints across multiple areas
- Fixed issues with quest events, markers, and progression steps
- Improved save reliability for encounters, spawners, and key locations
Audio & Visuals
- Polished animations
- Updated sound and visual effects for weapons (Gun!), skills, and environment
- Improved clarity of UI elements, markers, and skill tree inputs