Zoals ons eigen team ook ervaarde, was het op vrijdagavond behoorlijk lastig om in die beta te geraken. Maar eens binnen, was het ook niet altijd even stabiel. Microsoft besloot daarom zondagmiddag vanuit het niets om de beta in te korten, hetgeen niet goed viel bij de spelers, welke soms niet niet eens hun keys hadden gekregen voor de beta, die ze bijvoorbeeld krijgen omdat ze de Ultimate Edition van het spel bezitten.
Laten we realistisch zijn: problemen tijdens een beta zijn normaal. Dat is, vooral bij een multiplayer beta, deels de reden waarom die gehouden wordt. Maar van een grote partij als Microsoft mag wel iets meer verwacht worden qua het opschalen van servercapaciteit, immers heeft het daar Azure voor, terwijl het vroegtijdig stopzetten van een beta ongehoord is. Voor velen is het een slecht voorteken voor een game die al over twee maanden moet verschijnen.
Komend weekend zal de tweede beta worden gehouden, waarbij King of the Hill samen met andere maps voor Team Deathmatch. Laten we hopen dat het dan stabieler draait, zodat jullie ook kunnen voorzien van een uitgebreide preview.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie