Onlangs streamde een Russische website hun Watch_Dogs Xbox 360 sessie. De Russen bewijzen dat ze de vriendelijkheid zelve zijn en hebben op basis van hun speeltijd een flink aantal details rondom het verhaal, de gameplay en andere kleinere zaken verzameld. Enjoy!
Verhaal/Gameplay
- Watch_Dogs is erg verhaalgedreven
- Ondanks het feit dat Aiden een typische actieheld lijkt, is hij meer dan dat je in eerste instantie verwacht. Hij raakt gefrustreerd, heeft een goed gevoel voor humor en wordt verdrietig etc. Hij lijkt alles achter een masker schuil te houden zodat hij bepaalde zaken uit de weg kan. Ook lijkt zijn missie/rancune gedreven door woede, wat niet het geval is. Hij weet namelijk precies wat hij moet doen
- De dialogen zijn super
- Sommige missies tonen overeenkomsten met Assassin's Creed en GTA, zoals het achtervolgen van mensen. De hack-aspecten zorgen echter voor een groot verschil
- Het hack-aspect zorgt voor een flinke twist wat betreft de stealth gameplay, omdat je je nu ook bewust moet zijn van de mensen om jou heen wanneer je een beveiligingscamera hackt
- Het klimsysteem lijkt minder onhandig dan die van Assassin's Creed. Aiden zal nameljk automatisch bepaalde handelingen verrichten
Graphics
- De graphics zijn erg mooi, vooral die van de PlayStation 3 en de Xbox 360
- Er zijn weinig NPC evenals auto's
- Alles werkt soepel. Sommige cutscènes lopen probleemloos over in gameplay
- Uit een rijdende auto springen is hilarious, maar ziet er realistisch uit
- Wanneer het dag is, ziet alles er realistisch uit. In de stad zorgen de vele gebouwen voor schaduw. Buiten de stad is het erg licht en fel
Kleine details
- Spelers kunnen liedjes downloaden van de telefoons van andere mensen
- De tuinen van huizen verschillen enorm, evenals het design van de huizen
- De outfit die je kiest voor Aiden, blijf je zien in de cutscènes
- De schuilplaatsen deed de Rus denken aan Batman, als hij een hacker was, geen outfit droog en niet rijk was
- De duurzaamheid van de auto's verschilt en ligt aan het type auto. Muscle cars zijn vrij duurzaam, omdat ze hiervoor gebouwd zijn
- De game bevat Assassin's Creed Easter Eggs, maar niet op de manier waarop je ze verwacht. De twee series zitten misschien niet in hetzelfde universum, maar ze zijn wel degelijk verbonden. Assassin's Creed wordt genoemd als videospel en Abstergo Entertainment schijnt videogames te maken
- Auto's kunnen een piepend geluid maken wanneer je direct teveel gas geeft
- Er wordt veel gevloekt
- De Xbox 360-versie (want hier werd op gespeeld) bevat lange laadtijden
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie