Ondanks dat Keep Digging niet de meest grafisch imposante game is, kan het op momenten enorm veel van je resources vragen omdat er bijvoorbeeld geen limiet zit op de frame rate of hoeveel die van de CPU resources gebruikt. Dus als jij een niet zo krachtige PC hebt, gaat dit voor een hoop problemen zorgen.
Ontwikkelaar Wild Dog heeft middels een bericht op Steam deze problemen erkent en zijn excuses ervoor aangeboden. Tegelijkertijd heeft het een nieuwe patch uitgerold, welke een aantal van die problemen op zou moeten lossen. Je kunt de patch notes hieronder vinden:
Update Notes
- You can now choose between Normal Mode and Performance (Lightweight) Mode at startup. This can help reduce GPU load.
- Fixed an issue where CPU usage would spike to 100% during shader compilation while loading maps. Usage is now capped at 80%.
- Added an FPS limiter to reduce excessive load on PCs.
- Fixed an issue on some systems where holes wouldn’t sync when joining a multiplayer session in progress. If this happens again, we’d appreciate it if you could send your save data to our support email.
- Added Y-axis inversion.
- Adjusted the digging size for tools and dynamite.
- Reduced the obtainable dynamite and WarpStone from 3 to 1.
- Removed some fast travel points.
- Fixed a bug where the Fill Shovel could clip through the ground.
- Other minor bug fixes.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie