Lightbox Interactive baas Dylan Jobe heeft laten weten dat de singleplayer van Starhawk een levensduur van zo'n vijf tot acht uur heeft. Dit laat de ontwikkelaar weten tegenover de site Eurogamer. In tegenstelling tot voorganger Warhawk bevat dit deel namelijk wel een singleplayer.
Dylan Jobe geeft aan dat de meeste shooters momenteel deze lengte hanteren. Wel is de studio soms bezorgd dat de media dit als 'te kort' zal beschouwen. Verder ligt de nadruk dan ook op de multiplayer, net als in het vorige deel.
“Shooters these days range between five and eight hours, depending on a play through. We’re going to be in that range,” Jobe told Eurogamer when asked about the single-play’s length.
“There is some concern sometimes, when a guy in the media will be like, ‘Oh my God, it’s too short for single-player.’ I just don’t see it that way.
“For example, if you play most shooters from start to finish, if you play it again you’re going to get pretty much the same experience. You could go play Halo on mercenary mode or whatever. It’s going to be tougher, but it’s still pretty much going to be the same experience.”
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie