Het resultaat liet op zich wachten en wachten en was uiteindelijk het immens teleurstellende Skulls & Bones, die voor de meeste spelers hun honger naar avontuur op het ruime sop niet wist te stillen. En hoewel Sea of Thieves wat dat betreft stukken beter was, houdt niet iedereen van live-service-elementen en co-op.
Trident's Tale hoopt het gat in deze markt te vullen, door een kleurrijk piratenavontuur te bieden zonder live-service-elementen of enige vorm van multiplayer, waarin spelers zowel op de zee varen als eilanden verkennen, in een avontuur dat belooft om minimaal vijftien uur aan gameplay te bieden.
Deze game is de nieuwste titel van 3DClouds, welke in het verleden titels als Transformers: Galactic Trials en Paw Patrol World maakte, alleen doen ze het deze keer ook zelf uitgeven. ''Trident's Tale is een liefdesproject geweest voor onze zestig man tellende studio,'' schrijft CEO Franceso Bruschi in een bericht dat de reveal begeleidt. ''Alle fans van piraten zullen zich kostelijk vermaken in onze game, met een vijftien+ uur durende verhaalgedreven campaign, een massieve open wereld om te verkennen, meeslepende combat met zwaarden en geweren, een hoop opties voor crafting en customisation en, mijn persoonlijke favoriet, gevechten op het water met uitdagende mythische monsters om te verslaan een volledig dynamisch weersysteem.''
Screenshots & artwork







































Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie