Niemand verwacht dat een game verschijnt zonder bugs verschijnt, vooral niet vandaag de dag. Indie-ontwikkelaars missen het budget voor rigoureus QA-testen, terwijl AAA-titels meestal dermate groot zijn geworden dat je nooit genoeg kunt testen om alles te vinden. Gelukkig kunnen we nu wel nadien patchen.
Ontwikkelaar Sad Socket, de studio achter het recent verschenen 9 Kings, heeft die boodschap goed begrepen. Hun titel verscheen op 23 mei en heeft nu al zijn zesde patch ontvangen om feedback vanuit de community te adresseren. Dus zonder verder gedoe, zijn hier de patch notes:
- Hot-fixed a glitch that caused Converter to get INSANELY OP after the final boss.
- Prophet now appears one year earlier
- First Merchant now appears one year earlier
- First Diplomat now appears one year earlier
- Improved Splicing & Gentrify performance
- Concabulator now only levels up one level of every unit, as originally intended. The megalomaniac Lab Rat domino effect still works normally in all usual situations.
- Broken Cabulator is now a level 1 card (as originally intended)
- Made sure upgrade pop ups don't keep spamming, visually, forever (specially on Reinforce builds)
- Fixed a respawn issue that caused some Boars to not leave their plots.
- You can no longer keep playing on Stats screen after ending a run during a battle
- Added a safeguard for saved data after specific reported crashes.
- If you've had a data issue before this patch, the game will now load a backup file.
- Added a safeguard to mitigate an issue that sometimes made cards to appear before the expansion event was over.
- Fixed a visual glitch that caused you to see through a few pixels in some cards.
0 reacties op "9 Kings timmert aardig aan de weg met alweer diens zesde patch"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier