Lead Designer van Uncharted 4, Ricky Cambier, heeft in een uitgebreid interview meer verteld over de verbeteringen in de cutscenes van de game. In de voorgaande games was het zo dat de gameplay in Uncharted kort onderbroken werd door een zwart beeld, waarna de video zich afspeelde. In Uncharted 4 is dit verleden tijd.
Volgens Cambier lijken de modellen van de characters tijdens gameplay zó goed op die in de cutscenes dat verwijderen van het zwarte beeld de laatste stap is naar het vloeiend laten verlopen van de overgangen. Het effect dat dit heeft op het geheel maakt de game volgens hem nog filmischer.
Ook vertelde hij dat Naughty Dog zich ondanks 21 miljoen verkochte games in de serie zich niet wilde laten leiden door het geld. Nu is dit lastig te geloven, maar het feit dat ze na het derde deel begonnen aan The Last of Us laat wel zien dat ze in ieder geval ook nog andere games willen ontwikkelen. Uncharted 4: A Thief's End wordt het laatste deel in de serie als het aan Naughty Dog ligt, maar ze zijn dus nog lang niet klaar met andere games ontwikkelen.




Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie