Nieuwe smaken zijn natuurlijk leuk, maar dat is niet waar de actie stopt. Deze twee smaken, evenals Chili Heatwave, Cool Original en Tangy Cheese in hun verpakkingen van 70g, 140g en 180g, zullen een QR code bevatten. Door deze te combineren met de code in de zak, kan worden deelgenomen aan een prijsvraag waarbij je onder andere tickets voor de film en merchandise kan winnen. Het meest interessante is echter wanneer je een vierkante Doritos chip ziet wanneer je de code hebt gescand. Dan kun je namelijk geldprijzen winnen die oplopen tot ruim € 10.000,-!
''Deze samenwerking tussen Doritos en A Minecraft Movie geeft ons de kans om een buzz en groei te genereren door onderdeel te zijn van een van de grootste entertainmentmomenten van het jaar.
Door tevens in te springen in de groeiende smaaktrend met de lancering van nieuwe smaken, zal dit retailers ondersteunen in het maximaliseren van verkoop en het aanspreken van een breed spectrum aan winkelaars. Onze 'Shape of Things to Come' advertentiecampagne laat winkelaars nu al praten, dus we weten dat onze digitale on-pack promotie en de iconische Limited Edition pack designs van onze nieuwe smaken zowel fans van A Minecraft Movie als Doritos genot zullen brengen,'' aldus Doritos Senior Marketing Manager Alex Nicholas.







Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie