Fortnite is het paradepaardje van Epic Games en werd al snel na diens release een geldkoe die eenzaam aan de top stond van het op dat moment enorm populaire battle royale-genre. Dat is echter niet meer genoeg voor Epic zelf.
Al jaren probeert het om de game uit te bouwen tot een ervaring; een platform voor allerlei soorten digitale ervaringen, vergelijkbaar met zoiets als Roblox. Maar daar slaagt het nog niet echt in, iets wat ook CEO Tim Sweeney te kennen geeft.
"De shooter modes hebben het goed gedaan, maar ik denk dat we dat magische gevoel waarop we hadden gehoopt in het muzikale deel nog niet hebben bereikt," vertelt hij. Hiermee doelt hij op het werk dat voormalig Guitar Hero-ontwikkelaar Harmonix voor het spel doet om ervaringen te bieden die draaien om muziek. Daar mensen die nog maar amper kennen en dit slechts het begin is van hun plan, hebben ze dus nog een hoop werk te verzetten. Gelukkig blijft de battle royale voor nu voldoende geld in het laatje brengen om dergelijke zaken te financieren.
0 reacties op "Epic: mensen beseffen nog niet wat Fortnite is"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier