Gisteren wisten we jullie al een hoop informatie te geven over het verhaal en de gameplay van Gears of War 4, maar vandaag is meer bekend geworden over de resolutie van de game. Waar de singleplayer in 30fps draait, heeft ontwikkelaar The Coalition ervoor gekozen om de multiplayer in 60fps te laten draaien.
Omdat producer Rod Fergusson hierbij géén resolutie noemde, lijkt het erop dat de keuze bewust is gemaakt om de multiplayer zo soepel mogelijk te laten verlopen. Waarschijnlijk krijgen we deze lente te weten of dit echt zo is, aangezien de gesloten bèta dan van start gaat.
Ook geeft Fergusson aan dat er misschien een PC-versie komt. Dit impliceert dat Microsoft nog geen duidelijke plannen hiervoor heeft, maar gezien de strategie die ze bijvoorbeeld ook bij Quantum Break hebben toegepast lijkt het aannemelijk. Misschien dat de Xbox One-versie voorrang krijgt, net als bij het recent verschenen Gears of War: Ultimate Edition.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie