Tijdens een livestream van de ontwikkelaar van Gravity Rush 2 is een hoop verteld over de achtergrond van de game. Na het eerste deel op de Playstation Vita werd de opvolger tóch niet uitgebracht voor hetzelfde platform. Ook werd er verteld dat er geen plannen zijn voor Playstation VR-ondersteuning, hoewel dit intern al wel werkt.
Volgens Director van de game Toyama-san werd Gravity Rush 2 al snel te ambitieus voor de handheld en maakten ze in overleg met Sony de overstap naar de Playstation 4. Dit was voor hen een goede manier om te testen hoever hun creativiteit reikte, maar Toyama verontschuldigde zich wel voor de fans die een Vita-versie hadden verwacht.
Verder zei Toyama dat Gravity Rush intern gespeeld werd op de Playstation VR en dat dit een bijzondere ervaring was. Misschien dat het iets te maken heeft met de misselijkmakende vliegbewegingen van hoofdpersoon Kat, want hij gaf wel aan dat er geen plannen zijn om de game ook uit te brengen voor Playstation VR.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie