Afgelopen zaterdag verscheen MMO BitCraft Online in Steam Early Access. Mensen zaten daar blijkbaar op te wachten, want al snel begonnen berichten over de game op plekken als diens Steam Community page te verschijnen. Ze waren echter niet louter positief.
Clockwork Laboratoies heeft de feedback gezien en neemt het uiterst serieus, zo stelt men in een bericht op Steam. Hierin laat het weten dat het in het weekend al wat werk heeft verzet om problemen aan te pakken en een kijkje gegeven op wat we deze week mogen verwachten:
- Issues with onboarding (belt equip quest not completing, cart knowledge not being awarded)
- Client Performance (Memory leak, client FPS)
- Bugs (Cannot target things while in water, getting stuck "in combat", losing travel energy when teleporting doesn't complete)
- UX Improvements (being able to mute players without reporting, annoying to interact with dropped items under resources)
- Balancing (cost refined items for higher tier settlement buildings, traveler voucher costs)
Hiernaast benoemd het dat het specifiek gaat kijken naar manieren om de dorpen van spelers competitiever te maken ten opzichte van de ruïnes in de wereld. Verwacht dus op korte termijn verbeteringen aan het spel.
0 reacties op "Het team achter BitCraft Online reageert op feedback"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier