Fractured Online is, volgens de ontwikkelaar Dynamic Studios, eerste echte dynamische en isometrische MMORPG. Enige dagen geleden kwamen ze met de aankondiging dat op 15 september de game in Early Access gaat. Om meer informatie te geven wat je kunt verwachten en vooral hoe de game gemaakt is, worden er regelmatig Dev Talks opgenomen. In deze Dev Talks bespreekt de CEO van de studio Jacopo Pietro Gallelli een aantal aspecten over deze uitgebreide MMORPG.
Voor ontwikkelaars die nieuwsgierig zijn naar hoe een MMORPG gemaakt kan worden, is deze Dev Talk bijzonder interessant. Jacopo weet goed uit te leggen dat ze een methode hebben gebruikt in Unity om een zo groot mogelijke open wereld te bouwen in zo kort mogelijke tijd. Dat betekent niet dat ze er geen werk aan hebben gehad, maar door efficiënt om te gaan met alles, stukken minder tijd. Een grote map kan in een aantal mappen gebouwd worden door twee mensen, wat een korte tijd is.
Nieuws
In de nieuwe Dev Talk over Fractured Online wordt verteld hoe een nieuw continent gemaakt wordt
Door Peter Beckers
0
Laatste artikelen

Nieuws
Test komende twee weekenden Kirby AirRiders
door Peter Beckers

Nieuws
Skopje '83 is nu beschikbaar
door Doeke Kleppe

Review
Death By Scrolling
door David Dejaeghere

Nieuws
Deze mods wil je niet missen in Farming Simulator 25
door Sil Hendriks

Nieuws
Waan je terug in de arcadehal met de launch van The House of the Dead 2: Remake
door Sil Hendriks
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie