Als je bij de titel Latex & Tentacles jezelf afvraagt wie dit in hemelsnaam gaat spelen, is het antwoord klaarblijkelijk ''genoeg mensen''. Dit blijkt niet enkel uit het feit dat deze game een tweede deel in een serie is, maar ook dat uitgever Mango Party nu via diens social media heeft laten weten aan veranderen te werken gebaseerd op player feedback.
De meeste van die veranderingen komen neer op kleine wijzingen: een andere distributie van vijanden, een escape-knop die zijn naam eer aan doet, een makkelijke manier om routinetaken gedaan te krijgen, etcetera. Maar er komen ook een hoop pikantere scènes aan, zo blijkt uit de lijst die je hieronder terug kan lezen.
Gameplay Adjustment
- Breeding pod parts and character parts fully unlocked after three upgrades
- The movement speed upgrade with greater effect
- Breeding pod part enhancements unlock one part per enhancement, with three total upgrades using only eggs
- Add "quick harvest" for all brainwashed units
LAG Countermeasures
- Teammate cap at 20
- 30+ enemies in late game, increase elite enemy types instead
- Hide resource pods while defending
World Map Adjustments
- Add ESC retreat button
- Town occupying produces related resources based on percentages: 30%, 60%, 100%
- Add “Day X” pop-up after each turn
- Show resources information from village after conquering
Map
- Simplify and reduce the scale
Animation/Art
- Add Latex, Tentacles, Demons, Plants, Slimes brainwashing scenes
0 reacties op "Latex & Tentacles-uitgever reageert op feedback vroege spelers"
Gelieve eerst in te loggen of te registreren om een reactie te plaatsen a.u.b.
Log in of registreer hier