''Allereest willen we onze diepste verontschuldigingen aanbieden voor de release van NTRaholic,'' zo begint een bericht op de Discord van Mango Party. ''Het spijt ons oprecht dat de oorspronkelijke kwaliteit niet aan jullie verwachtingen voldeed, waardoor spelers teleurgesteld werden na zolang te hebben gewacht.
Dankzij jullie ongelofelijke steun, heeft NTRaholic een overweldigende respons gehad als de debuuttitel van de oorspronkelijke maker ''Tiramisu''. Voor de Steam release was ons doel om de minder volwassen aspecten van de gameplay-ervaring te verfijnen en wat verbeteringen te introduceren, zoals:
- de vertaling polijsten en verfijnen
- tutorials en begeleiding verbeteren
- de moeilijkheidsgraad van minigames aanpassen
- mosaics verwijderen
Helaas zijn we erin gefaald om deze doelen bij lancering te halen.
Onder ons toezicht zijn we tegen talloze onvoorziene problemen aangelopen toen we de game klaarmaakten voor Steam. We zijn ontzettend dankbaar voor ieders feedback, welke ons heeft toegestaan om snel te reageren. In de week sinds de lancering hebben we de meeste kritieke bugs gefixt en de ervaring geoptimaliseerd, waarmee we problemen als incomplete vertalingen, verkeerde formattering van tekst en onduidelijke instructies geadresseerd hebben. We hebben ook het wisselen van talen en de tutorials van minigames hersteld in de laatste update.
We blijven ons erop toeleggen om NTRaholic te verbeteren tot het een standaard bereikt die een goede en vermakelijke gameplay-ervaring, inclusief alle voorheen toegezegde optimalisatie. Verder zijn we een interne review gestart om de werkprocessen van ons team drastisch te verbeteren en nieuw talent te rekruteren om onze toekomstige development roadmaps beter te managen.
Als gevolg hebben we het moeilijke besluit moeten nemen om de ontwikkeling van ''The Censor DLC'' en ''Lifeguard Legend'' te pauzeren, waarmee hun release naar 2026 wordt verplaatst. Dit is een noodzakelijke stap om quality control te garanderen en om te voorkomen dat dezelfde fouten nogmaals gemaakt worden.''
De tekst is dus duidelijk. Haastige spoed maakt zelden goed en heeft in dit geval geleid tot een spel dat halfbakken was en nu na release terug in de oven is gegaan. Laten we hopen dat ze hun woord houden en dit een op zichzelf staand incident blijft.






Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie