De nieuwe game in de Hitman-franchise die ontwikkeld wordt door IO Interactive zal grote, checkpoint-vrije levels bevatten. Dit geeft de ontwikkelaar aan in een open brief aan Hitman-fans. Deze brief is waarschijnlijk een reactie op de geruchten dat Hitman geannuleerd zou zijn.
Agent 47 gaat in de game verschillende plekken, waaronder exotische locaties, bezoeken om daar doelwitten uit te schakelen. Hierin wordt hij gesteund door onder meer Diana Burnwood. De gebeurtenissen in het spel spelen zich af tijdens de hoogtijdagen in de carrière van Agent 47. Inspiratie wordt onder andere gehaald uit Absolution, Contracts en Blood Money.
Levels worden ontwikkeld met een oog op detail en zullen het grootste zijn van alle Hitman-games tot nu toe. IO haar doel is om levende en realistische levels te creëren zonder checkpoints. Om het realistische perspectief te laten slagen zijn de magische zakken van Agent 47 verdwenen. Dit houdt in dat er geen wapens kunnen worden opgepakt zonder dat deze te zien zijn op het lijf van het personage. Daarnaast zal ook de Contract-modus zijn terugkeer maken in de Hitman-franchise. Hierin kunnen spelers uitdagingen maken hoe zij een level moeten voltooien. Deze uitdagingen kunnen ook online gedeeld worden.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie