De in maart 2013 uitgebrachte Army of Two: The Devil's Cartel heeft bij haar launch erg slechte scores gekregen. Executive producer Julian Beak geeft nu het lage moraal de schuld voor de 'niet indrukwekkende productie'.
Op zijn LinkedIn-pagina beschrijft Julian Beak de productiefase. Ook al werd hij te laat in de ontwikkeling toegevoegd aan het team, heeft hij er toch voor kunnen zorgen dat het team een goed product zou kunnen afleveren in een korte tijd. Hij zou er in geslaagd zijn om het negatieve moraal te laten verdwijnen. Beak zegt daarnaast dat hij het vertrouwen en een betrouwbare cultuur heeft herbouwd door hard te werken. Blijkbaar heeft dat echter niet mogen baten, hij gelooft namelijk dat 'het team haar nieuwe hoge standaard van bedrevenheid te laat werd toegepast waardoor het voorspelbare resultaat daarom een niet indrukwekkende productie is geworden'.
De game kreeg een metacritic rating van 54 op de Xbox 360 en een score van 58 op de PlayStation 3. Dat zal echter niet de grootste zorg zijn voor het productieteam, Visceral Montreal is namelijk in februari 2013 gesloten waarbij het complete team werd ontslagen, één maand voor de release van Army of Two: The Devil's Cartel.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie