Gisteren verscheen er nog een nieuwe trailer van Sorcery, maar voor de rest was het erg stil rond de game. Op de PlayStation Blog is echter een periode van release bekend gemaakt.
Daarop wordt vermeld dat Sorcery in de lente van 2012 gaat verschijnen. Brain Upton, design director, heeft aangegeven dat het spel aangepast is om de hardcore gamers meer te bekoren. Zo is het hoofdpersonage ouder gemaakt dan hij was bij het vertoon op de E3.
Tevens werden er nog meer wijzigingen doorgevoerd. De actie werd aangepast om de spelers meer vrije ruimte te geven. De beelden van op de E3 draaiden allemaal rond de aanwezigheid in een kerker, maar de makers bedachten zich dat ze dit niet wilden. Ze waren van plan om een grote fantasiewereld te creëren, en geen aaneenschakeling van tunnels.
Brain Upton:
What we showed at E3 was largely organized around a dungeon crawl, and we realized we didn't want that. We wanted a full-blown fantasy world, not a series of tunnels. A lot of our retooling involved moving the action gameplay into a more free-flowing space.
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie