Respawn Entertainment geeft de matchmaking van Titanfall een update ten voordele van de team balancing. Na de update worden teams vaker dooreengeschud tussen matches en wordt de teamstelling gebaseerd op skill in plaats van verbindingssnelheid.
De update moet de spelervaring voor iedereen in Titanfall beter maken door een betere team balancing. Nu zal deze robotische multiplayer-only FPS teams actief gaan samenstellen aan de hand van het skill level van de spelers in de lobby. Vroeger werden teams gemaakt aan de hand van hun latency.
Deze balancing is zowel voor de betere als de mindere spelers van Titanfall een goede zaak. Goede spelers zullen namelijk meer uitgedaagd worden en kunnen genieten van intensere matches. Iets minder vaardige spelers krijgen meer respijt en worden niet keer op keer ingemaakt.
Tussen matches zullen teams ook geüpdatet worden. Dat wil concreet zeggen dat spelers na iedere ronde automatische naar het andere team kunnen worden verzet om de balance te bevorderen.
Laatste artikelen

Nieuws
De bizarre titel Tingus Goose is vanaf nu te vinden op Steam
door Stefan van den Broek

Nieuws
De komende periode is het griezelen in Destiny 2
door Stefan van den Broek

Nieuws
Battlefield 6 lanceert Season 1 trailer
door David Dejaeghere

Nieuws
Retro Gadgets Playground is vanaf nu beschikbaar op Steam
door Stefan van den Broek

Review
Just Dance 2026
door Stefan van den Broek
Reacties (0)
Deel je mening over dit artikel met andere GameQuarter-lezers
Plaats een reactie